Thursday, December 10, 2009

Moody.

Can you meet me halfway, right at the boarderline
That's where I'm gonna wait, for you
I'll be lookin out, night n'day
Took my heart to the limit, and this is where I'll stay
I can't go any further then this
I want you so bad it's my only wish

Walau wehhh~
I'm really fuckin moody leh,GOSH~
What happens to me oh?

好,其实有时候..
大人应该放心一些,让自己的子女可以从爱里找到自由..
事实上呢,我是不想你觉得自己很了解我,
然后,为了我的安全而讽刺我和我身边的人..
其实,你没有真正地懂我..
不放心?都已经18岁了都不放心吗?
那我看我在你的眼里肯定没有"长大"这个字眼了..
如果不放手,又怎么会长大呢?
难道就永远都带着,阿婆也会被人骗的心态去看待女儿的话..
那么,我就会很压抑..也很压力!
哎~说真的,我反而觉得只有她才懂我要什么..
这里没有说谁,就是我的亲人..

Baby loves to dance in the dark,
'Cuz when he's lookin' she falls apart.
Baby loves to dance in the dark.

Forget it baby.=)

我的Gossip Girl就要看完了拉..
很不舍得哦,真的很希望Chuck 和 Blair一起.**


7 days to go,my Genting trip.*
Xoxo

No comments:

Post a Comment